Veel gestelde vragen

Wij raden aan om ons product binnen 4 weken te nuttigen om te genieten van de optimale kwaliteit, mocht dit 2 weken afwijken is dat uiteraard geen probleem.

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Verse Granola worden geleverd door DHL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij DHL. In deze email wordt daarnaast de track & trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van DHL). 

Wanneer u voor 16:00 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons. 

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden. 

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Verse Granola, ontvangt u een email met alle bestelgegevens. 

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens. 

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Verse Granola. 

Bezorging

Nadat de bestelling is aangemeld bij DHL, zult u een email ontvangen met track & trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van DHL. 

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres. 

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Verse Granola. 

Wanneer u de optie afhalen heeft geselecteerd kunt u elke zaterdag vanaf 9:00u uw bestelling afhalen bij Tapsalon Goesto. Afhaaladres: Opril Grote Markt 1, 4461 AK Goes. 

Retourneren

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk.

Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending met een waarde van onder de €50,-, een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice. 

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag. 

Overige vragen

Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Verse Granola, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier. 

Neem contact met ons op!