Veel gestelde vragen

Hoelang is Verse Granola houdbaar?

Ons product is tenminste houdbaar tot 5 maanden na de productiedatum, deze is te vinden op de onderkant van de verpakking.

Het is natuurlijk het lekkerst als je je granola gelijk op eet ;).

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden onze producten via de diensten van PostNL. Nadat uw product is verzonden ontvangt u een email met bijbehorende “track & trace” code. Zo kunt u gemakkelijk uw bestelling volgen.

Bestellingen in en rondom Goes worden door ons team bezorgd met de bakfiets of auto.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij bakken onze granola vers op woensdag. We verzenden de granola op de volgende dag, donderdag. U kunt uw granola verwachten op vrijdag of uiterlijk zaterdag.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden. 

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Verse Granola, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met
de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Verse Granola. 

Bezorging

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Verse Granola. 

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Wanneer u de optie afhalen heeft geselecteerd kunt u vanaf vrijdag of zaterdag na ontvangst van de bevestigingsmail uw bestelling afhalen bij een van onze geselecteerde partners: Megga Fit, Jardin, Goesto, Fitlife Heinkenszand, Roos Espressobar & meer.

Retourneren

Kan ik minn bestelling retourneren?

Neen. Gezien wij met verse en gepersonaliseerde producten werken is niet mogelijk.

U kunt altijd contact met ons opnemen bij ongewenstheden.

Overige vragen

Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Verse Granola, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier. 

Neem contact met ons op!